CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kengkawan ~(*w')~

MimPi iNdaH c PontiLanak

MimPi iNdaH c PontiLanak
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Friday, January 28

AKU MMG AGAK TENSEN…

SALAM TGH MLM..
 
OK..sudah jam11.38 tgh mlm..
 
Aku agak tensen kala dan ketika ini.
 
Balik dari class tadi dgn agak-agak yakin aku pack semua barang sbb cuti CNY.. okei ai mmg agak over klo crita pasal cuti, tak kirala cuti apa skalipon, asal cuti ai mmg agak terdesak mao balik rumah. Di samping dapat mengurankan diri berfoya-foya, aku bole rest-rest minda di ruma. Maka aku MMG SUKA balik rumah. Titik.
 
Okei, sambung balik topik asal, dgn semangat yg berkobar-kobar aku pack semua barang, dgn tetiba aku dikejutkan dgn perkataan ‘NDAK JADI’..WHAT THE Fishhh~!
 
Hampir 90% aku berkemas tetiba ja perkataan tu menampak telingaku [ada ala2 novel la plak]. Maka aku yg beria2 sbentar tadi secara otomatiknya umpama hp khabisan betri. Agak c****a jugakla apa yg aku rasa time dan ketika itu. Noktah.
 
bad mood
serius! aku binci semua ini!!
 
Lama… Lama aku tenung bilik aku pas kejadian tu, abis tenung bilik aku tatap blog aku lagi lama.tenung punya tenung punya tenung, dan tenung lagi. Napa aku rasa macam ada ja yg pelik. U know, org puteh cakap “samtink missing,dun mess wit me bebeh”.
 
Lepas aku prati2 byk kali, aku rasa warna blog ni tak kena dgn jiwa aku. Ya, mula-mula aku sangka sbb perasaan aku celaru skrg jadi aku nampak smua macam tak ngam dgn jiwa aku. Tapi lepas aku kaji punya kaji punya kaji dan kaji kaji, mmg betul warnanya terlalu ceria dan kurg menusuk ke lubuk hati aku.
 
like nothing
Ok, apa kau mao sampaikan. BLOG AKU MASI DALAM PROSES RENOVATION PLAK.
 
Beberapa minit lepas tu, dgn tetiba ja aku rasa berdebar-debar. Ya tinggal sorg di bilik ‘double’ ne agak mengundang kekucar-kaciran dlm minda seorg aku yg agak2 penakut lagi cute ini.
 
Aku buka pintu bilik, biar trasa lagi luas. Tapi makin byk sound yg kurg best utk di dgr. Ya! SOUND yg mmg kurg jelas utk di tafsir. Semakin lama semakin kuat, aku mula terasa vibration di bahagian perut aku. Aku terpaku. Aku diam, tidak mampu berganjak. Lebih2 lagi utk lari sejuta, seribu, seratus, sepuluh atau hanya beberapa langkah lagi. Dgn tidak semena-mena ulu atiku trasa bagai dipulas2.
 
“Ya Allah, selamatkanla hambaMu ini!!” Kali ini, aku dgr sound tak best tu makin kuat.. Kreukkkkk~ kreukkkkk~~!
Kerana kekekokan yg aku rasa, aku cuba amati dari mana dtgnya bunyi tu...
 
Rupanya aku LAPAR!!! Bunyi perut aku rupanya... Cis! sbb telampau terkesima sbb 'ndak jadi balik uma tadi aku lupa mao makan. Patuutla perut aku berbunyi...
 
hungry
Lapar yg telampau melampau~!
 
Kreukkkkkkkkk~ ark, er aku makan dlu la..Mao bantai maggi laksa bermahkota telur mata sapi..uh uh uh lapar siottttttt!!!
 
credit: onion picture collect by ma younger sis~!!

0 comments:

Sepatah Seputus Kata YanG mCm eSai

Long long Time aGo, wHen I waS a LittLe kiD i'm uSed to ThiNk Dat, Urm maYbe I Could saId I'm StilL tHinK dAt LiFe iS juZ LikE a SimPle ShoRt sTory fRom A boOk TaLe wHicH aLwayS End uP tO hAve a HapPy EndinG...
But TheN, TimE PasSeD & I GroWn uP. AfTer alL tHingS haPpeneD iN mY LiFe, fiNalLy I rEaliZe DaT LiFe iS nOt Juz a SimPLy fAiRy TaLE. sLowLy d OtHer Me tRy tO aCcepT dAt to LivE is tO be ReaListiC.

BuT StiLL, I can'T reFuse My FanTasy aNd d OnLy reAsOn of d ExistaNce of diS bLog is tO KeEp alL mY uNreALisTiC TaLes...

- If OuR DreAms couLd'nt be ReaL, Let iT stAy aS a DreAm in OuR Own WonderWorLd... - SuEr_kawaii

ThaNks For Ur tiMe tO ViSiT n' ReaD...^^

silalah sila